Back to Course
ტექნოლოგიური მეწარმეობა
Back to Course
მთავარი
ჩვენ შესახებ
კურსები
კალენდარი
კონტაქტი
ქართული (ka)
ქართული (ka)
English (en)
შესვლა
კურსის შესახებ
განცხადებები
Forum
#1 - საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
Page
სამეწარმეო უნარები
Page
სამეწარმეო კომპეტენციების რუქის ვორქშოფი
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი
Page
Toolkit 1
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი - ცხრილი
Page
#2 - მეთოდოლოგიები
მეთოდოლოგიები
Page
დიზაინ აზროვნება და ინოვაციის პროცესი
Page
ლინ სტარტაპის მეთოდოლოგია და მინიმალური ღირებულების პროდუქტი
Page
Toolkit მე-2
Page
#3 - ინოვაციის 4 ლინზა
ინოვაციის 4 ლინზა
Page
პრაქტიკული დავალება კლუბის წევრებისთვის.
Page
Toolkit 3
Page
#4 - ტრენდების ფორკასტინგი
ტრენდების ფორკასტინგი
Page
ჰეისტაკის მეთოდის ეტაპები
Page
Tooklit ჰეისტაკის მეთოდი
Page
#5 - მომავლის ხედვა
სამი ჰორიზონტის მეთოდი
Page
მომავლის 4 P შესაძლო, სარწმუნო, სავარაუდო და სასურველი მომავალი
Page
სამი ჰორიზონტის ვორქშოფი
Page
4P ვორქშოფი
Page
მე-5 კვირა 3 ჰორიზონტის და 4P ვორქშოფები
Page
#6 - გადაწყვეტილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: გადაწყვეტილების მიღების პროცესი და მომხმარებლის გამოცდილების გზა.
Page
გადაწყვეტილების 5 ეტაპი
Page
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
Page
მე-6 კვირა მომხმარებლის გადაწყვეტილების გზის ვორქშოფი
Page
#7 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.1
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ქცევის მეცნიერება
Page
ქცევის მეცნიერება
Page
#8 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.2
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიჰეივიორისტული ეფექტები
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტები ნაწ. 2
Page
#9 - მომხმარებლის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება
Page
გამოცდილების ტიპები
Page
#10 - ინოვაციის ათვისება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ინოვაციის ათვისება
Page
მე-10 კვირა
Page
#11 - იდეაცია
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
სავარჯიშო A
Page
სავარჯიშო B
Page
ყველაზე უარესი იდეა
Page
მრგვალი რობინი
Page
იდეების განვითარების ტექნიკები
Page
#12 - მომხმარებლის კვლევა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
მომხმარებლის კვლევა სეგმენტაციის მიზნით
Page
მომხმარებლის გამოკითხვა
Page
#13 - ემპათიის რუკა და მომხმარებლის გამოცდილების გზა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
რა არის გამოცდილება?
Page
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
Page
პერსონას რუქა
Page
გამოცდილების გზა
Page
Innovating through Empathy
Page
#14 - ბიზნეს მოდელი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიზნეს მოდელის ინოვაცია
Page
სავარჯიშო
Page
ბიზნეს მოდელი
Page
#15 - პროდუქტის და სერვისის პროტოტიპი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: პროტოტიპის შექმნა და ტესტირება
Page
#16 - ფასის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ფასის გამოცდილება
Page
ფასის გამოცდილება
Page
#17 - ეფექტურობის ძირითადი მაჩვენებლები (KPIs)
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
NPS კვლევა
Page
ფინანსური მდგრადობა
Page
ეფექტურობის მაჩვენებლები
Page
#18 - ძირითადი ფინანსური მაჩვენებლები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ძირითადი ფინანსური მაჩვენებლები
Page
Course Navigation
კურსის შესახებ
განცხადებები
Forum
#1 - საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
Page
სამეწარმეო უნარები
Page
სამეწარმეო კომპეტენციების რუქის ვორქშოფი
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი
Page
Toolkit 1
Page
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი - ცხრილი
Page
#2 - მეთოდოლოგიები
მეთოდოლოგიები
Page
დიზაინ აზროვნება და ინოვაციის პროცესი
Page
ლინ სტარტაპის მეთოდოლოგია და მინიმალური ღირებულების პროდუქტი
Page
Toolkit მე-2
Page
#3 - ინოვაციის 4 ლინზა
ინოვაციის 4 ლინზა
Page
პრაქტიკული დავალება კლუბის წევრებისთვის.
Page
Toolkit 3
Page
#4 - ტრენდების ფორკასტინგი
ტრენდების ფორკასტინგი
Page
ჰეისტაკის მეთოდის ეტაპები
Page
Tooklit ჰეისტაკის მეთოდი
Page
#5 - მომავლის ხედვა
სამი ჰორიზონტის მეთოდი
Page
მომავლის 4 P შესაძლო, სარწმუნო, სავარაუდო და სასურველი მომავალი
Page
სამი ჰორიზონტის ვორქშოფი
Page
4P ვორქშოფი
Page
მე-5 კვირა 3 ჰორიზონტის და 4P ვორქშოფები
Page
#6 - გადაწყვეტილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: გადაწყვეტილების მიღების პროცესი და მომხმარებლის გამოცდილების გზა.
Page
გადაწყვეტილების 5 ეტაპი
Page
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
Page
მე-6 კვირა მომხმარებლის გადაწყვეტილების გზის ვორქშოფი
Page
#7 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.1
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ქცევის მეცნიერება
Page
ქცევის მეცნიერება
Page
#8 - მომხმარებლის ქცევა ნაწ.2
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიჰეივიორისტული ეფექტები
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
Page
ბიჰეივიორისტული ეფექტები ნაწ. 2
Page
#9 - მომხმარებლის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება
Page
გამოცდილების ტიპები
Page
#10 - ინოვაციის ათვისება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ინოვაციის ათვისება
Page
მე-10 კვირა
Page
#11 - იდეაცია
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
სავარჯიშო A
Page
სავარჯიშო B
Page
ყველაზე უარესი იდეა
Page
მრგვალი რობინი
Page
იდეების განვითარების ტექნიკები
Page
#12 - მომხმარებლის კვლევა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
მომხმარებლის კვლევა სეგმენტაციის მიზნით
Page
მომხმარებლის გამოკითხვა
Page
#13 - ემპათიის რუკა და მომხმარებლის გამოცდილების გზა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
რა არის გამოცდილება?
Page
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
Page
პერსონას რუქა
Page
გამოცდილების გზა
Page
Innovating through Empathy
Page
#14 - ბიზნეს მოდელი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიზნეს მოდელის ინოვაცია
Page
სავარჯიშო
Page
ბიზნეს მოდელი
Page
#15 - პროდუქტის და სერვისის პროტოტიპი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: პროტოტიპის შექმნა და ტესტირება
Page
#16 - ფასის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ფასის გამოცდილება
Page
ფასის გამოცდილება
Page
#17 - ეფექტურობის ძირითადი მაჩვენებლები (KPIs)
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
Page
NPS კვლევა
Page
ფინანსური მდგრადობა
Page
ეფექტურობის მაჩვენებლები
Page
#18 - ძირითადი ფინანსური მაჩვენებლები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ძირითადი ფინანსური მაჩვენებლები
Page
გადადი მთავარ შინაარსზე
ძიება
განცხადებები
ზოგადი სიახლეები და განცხადებები
(განცხადებები ჯერ არ დამატებულა.)
გადახტი შემდეგზე...
გადახტი შემდეგზე...
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები
სამეწარმეო უნარები
სამეწარმეო კომპეტენციების რუქის ვორქშოფი
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი
Toolkit 1
ანტრეპრენერის პოტენციალის ტესტი - ცხრილი
მეთოდოლოგიები
დიზაინ აზროვნება და ინოვაციის პროცესი
ლინ სტარტაპის მეთოდოლოგია და მინიმალური ღირებულების პროდუქტი
Toolkit მე-2
ინოვაციის 4 ლინზა
პრაქტიკული დავალება კლუბის წევრებისთვის.
Toolkit 3
ტრენდების ფორკასტინგი
ჰეისტაკის მეთოდის ეტაპები
Tooklit ჰეისტაკის მეთოდი
სამი ჰორიზონტის მეთოდი
მომავლის 4 P შესაძლო, სარწმუნო, სავარაუდო და სასურველი მომავალი
სამი ჰორიზონტის ვორქშოფი
4P ვორქშოფი
მე-5 კვირა 3 ჰორიზონტის და 4P ვორქშოფები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: გადაწყვეტილების მიღების პროცესი და მომხმარებლის გამოცდილების გზა.
გადაწყვეტილების 5 ეტაპი
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
მე-6 კვირა მომხმარებლის გადაწყვეტილების გზის ვორქშოფი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ქცევის მეცნიერება
ქცევის მეცნიერება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიჰეივიორისტული ეფექტები
ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო
ბიჰეივიორისტული ეფექტები ნაწ. 2
ინსტრუქტორის გზამკლევი: მომხმარებლის გამოცდილება
გამოცდილების ტიპები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ინოვაციის ათვისება
მე-10 კვირა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
სავარჯიშო A
სავარჯიშო B
ყველაზე უარესი იდეა
მრგვალი რობინი
იდეების განვითარების ტექნიკები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
მომხმარებლის კვლევა სეგმენტაციის მიზნით
მომხმარებლის გამოკითხვა
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
რა არის გამოცდილება?
მომხმარებლის გამოცდილების გზა
პერსონას რუქა
გამოცდილების გზა
Innovating through Empathy
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ბიზნეს მოდელის ინოვაცია
სავარჯიშო
ბიზნეს მოდელი
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: პროტოტიპის შექმნა და ტესტირება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ფასის გამოცდილება
ფასის გამოცდილება
ინსტრუქტორის გზამკვლევი
NPS კვლევა
ფინანსური მდგრადობა
ეფექტურობის მაჩვენებლები
ინსტრუქტორის გზამკვლევი: ძირითადი ფინანსური მაჩვენებლები
საკვანძო სამეწარმეო კომპეტენციები ►
© 2021 საქართველოს კარიტასი. შექმნილია საქართველოს ICT კლასტერის მიერ