NPS კვლევა

როგორც ზემოთ ავღნიშნეთ NPS ზომავს თუ რამდენი აქტიური მხარდამჭერი ჰყავს ორგანიზაციას. როგორც წესი NPS შემდეგი კითხვით იზომება:

A picture containing table

Description automatically generated


ქცევის მეცნიერებით დამტკიცებულია, რომ თუკი მომხმარებლები ძალიან ბრაზობენ ორგანიაციაზე, მაშინ 0-6 მდე აფასებენ. ასეთ მომხმარებლებს ჰეითერებს ვეძახით. ისინი ცუდად მოგვიხსენიებენ და ჩვენს რეპუტაციას საფრთხეს უქმნიან. თუკი მომხმარებელს ორგანიზაციასთან ძლიერი ემოციური ბმა აქვს, მაშინ ისინი 9 ან 10 ქულას შემოხაზავენ ხოლმე. ასეთ მომხმარებლებს ფანებს ვეძახით. ხოლო თუ მომხმარებლები ინერტულად არიან განწყობილები, მაშინ 7 და 8 ქულას ირჩევენ. ასეთ მომხმარებლებს პასიურ მომხმარებლებს ვეძახით. შესაძლოა ისინი არ გვლანძღავენ, მაგრამ არც საქებარი სიტყვა დასცდებათ. ამიტომაც, იმისთვის რომ განვსაზღვროთ ჩვენი  NPS, „აქტიური ფანებიs“, 9 და 10 ის % უნდა გამოვაკლოთ ჰეითერების 0-6 %.

NPS = ფანების %-ჰეითერების%

თუმცა, თავად აქტიური მხარდამჭერების რაოდენობის მიზნად დასახვა და შემდეგ შემოწმება არაფერს მოგვიტანს თუ არ დავადგინეთ განპირობებელი ფაქტორები. 

მომხმარებლის უკუკავშირის ტექსტური ანალიზი საშუალებას გვაძლევს განვსაზღვროთ რა არის ამა თუ იმ შეფასების მამოძრავებელი და თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების რა ელემენტებია მნიშვნელოვანი მომხმარებლისთვის. 

მაგალითად, მოცემული გრაფა გვიჩვენებს ტექსტური ანალიზის შედეგად მიღებულ ყველაზე მნიშვნელოვან ასპექტებს კომპანიის მიმართ მომხმარებლის ერთგულების ფორმირებისთვის და ამ ასპექტების მიმართ დამოკიდებულებასაც:

გარდა ზოგადი მხარდამჭერების რაოდენობის გარკვევისა, ანტრეპრენერისთვის შესაძლოა საინტერესო იყოს თუ რამდენად შეაქვს წვლილი კონკრეტულ დეპარტამენტს მომხმარებლის კომპანიის მიმართ ემოციურ განწყობაში. 



ბოლო ცვლილება: Wednesday, July 7 2021, 3:32 PM