ბიჰეივიორისტული ეფექტების სავარჯიშო

ნაბიჯი 1. 10 წთ. ჯგუფებად დაყოფა

ნაბიჯი 2. 40 წთ დავალებაზე მუშაობა

ნაბიჯი 3. 1 სთ ნამუშევრების პრეზენტაცია

სავარჯიშო

1.იკეას ეფექტი. თქვენ ხართ კომპანია სანტე. 

https://sante.ge/ka

https://www.facebook.com/santegmtproducts

ჩამოთვალეთ 3 განსხვავებული გზა თუ როგორ ისარგებლებთ იკეას ეფექტით მომხმარებლების აქტიურ მხარდამჭერებად გადასაქცევად? 

2.ღუზის ეფექტი. გახადეთ მისაღები 120 ლარიანი შოკოლადის ფილა მომხმარებლისთვის თქვენი მარკეტინგული ტექსტით.

კუთვნილების ეფექტი. თქვენ ხართ კომპანია ჭკვიანი თხილი. https://www.facebook.com/chkvianitkhili/ 

https://wisenutbutter.com/

გამოიყენეთ კუთვნილების ეფექტი გაყიდვების გასაზრდელად 

3. ლიცენზირების ეფექტი.თქვენ ხართ კომპანია აემბი 

https://www.aembi.com/ 

https://www.facebook.com/aembi.production

გამოიყენეთ ლიცენზირების ეფექტი და "მოეფერეთ" მომხმარებლის ეგოს 2 აქტივობით. პ.ს. გარდა სახელების წარწერისა ბლოკნოტებზე

4. პიკის და ბოლოს წესი

თქვენ ხართ კომპანია მრჩეველი. გამოიყენეთ პიკის და ბოლოს წესი მომხმარებლის ერთგულებისთვის.

https://mrcheveli.com/

https://www.facebook.com/Mrcheveli1



Last modified: Wednesday, 30 June 2021, 10:11 AM